נתניהו רמז: מוכן לזוז מראשות הליכוד בכדי לבחון את סער ובנט

איתי גדסי No Comments on נתניהו רמז: מוכן לזוז מראשות הליכוד בכדי לבחון את סער ובנט

ראש הממשלה רמז בישיבת סיעת הליכוד, כי יסכים לזוז מראשות הליכוד בכדי לבחון את רצינות כוונותיו של סער וגם בנט בחזרה לגוש הימין והקמת ממשלת ימין | נתניהו בנאומו: "בניגוד לבנט ולפיד מעולם לא הסכמנו לתת למנסור עבאס אוטונומיה פלסטינית בנגב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישיבת סיעת הליכוד רמז ראש הממשלה בחלקה הסגור של הישיבה, בתגובה לדבריו של ח"כ אופיר כץ כי אנשי תקווה חדשה מנסים ליצור הפרדה בליכוד מנתניהו ואומרים לפעילים כי יחזרו לליכוד אם נתניהו יזוז.

בניסיון למנוע את הקמת הממשלה רמז נתניהו לחברי סיעתו: ייתכן שאציע לזוז הצידה כדי לבחון את האותנטיות של רצונם של תקווה חדשה וימינה בממשלת ימין. כך חושף עמית סגל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאומו היום (ראשון) בפתח ישיבת סיעת הליכוד התייחס לסערה הציבורית כנגד ימינה ואמר: "אנחנו מגנים כל הסתה ואלימות מכל צד שהוא, גם כשאחרים שותקים כשההסתה נגדנו משתוללת, כולל אתמול בלילה".

נתניהו הבהיר כי "הסתה זו קריאה לאלימות. במשך תקופה ארוכה קוראים נגדנו קריאות איומות כולל קריאות מפורשות לרצוח אותי ואת בני משפחתי, ובשיח הציבורי והתקשורתי היה שקט".

ראש הממשלה הוסיף, "העיקרון צריך להיות ברור ואחיד לכולם – הסתה לאלימות מחוץ לתחום. עם זאת, חופש הביטוי איננו הסתה. אי אפשר להתייחס לביקורת מהימין כהסתה ולביקורת מהשמאל כאל פעולה לגיטימית של חופש ביטוי".

נתניהו תקף בחריפות את עריקת ימינה לשמאל, "אנחנו עדים להונאת הבחירות הגדולה ביותר בתולדות המדינה. לכן אנשים מרגישים מרומים ובצדק. אי אפשר לסתום להם את הפיות ואסור לחסום חשבונות פייסבוק וטוויטר רק כדי להשתיק את הביקורת נגד ממשלת ההונאה הזאת".

נתניהו הבהיר נחרצות בנאומו כי "אף אחד לא יסתום לנו את הפיות. כשציבור עצום מרגיש שהוליכו אותו שולל, כשהמחנה הלאומי מתנגד בכל תוקף לממשלת שמאל מסוכנת, זו זכותו וחובתו להביע מחאה בכל דרך חוקית ודמוקרטית".

על הקמת הממשלה בתמיכת רע"מ אמר נתניהו: "אנחנו תמיד היינו פתוחים לסייע לאזרחי ישראל הערבים ועשינו זאת יותר מכל ממשלות ישראל גם יחד. אבל בניגוד לבנט ולפיד מעולם לא הסכמנו לתת למנסור עבאס אוטונומיה פלסטינית בנגב, לא הסכמנו להקים איתו ממשלה ולא לתת לו את ראשות ועדת הפנים בכנסת".

נתניהו סקר את הסכנות שלטענתו עלולות לבוא מהממשלה הצפויה לקום, "ממשלת שמאל מסוכנת זו ממשלה שלא תוכל לעמוד בדרישה האמריקנית להקפיא את הבנייה ביו״ש ובירושלים. זו ממשלה שלא תוכל לעמוד בלחצים לעקירה והקפאה והיא לא תעמוד בהחלטה להקים מחדש קונסוליה אמריקנית לפלסטינים בלב ירושלים ועל ידי כך להעלות מחדש את נושא חלוקת ירושלים".

עוד הוסיף, "זו ממשלה שלא תוכל לעמוד בלחץ של ארה״ב לחזור להסכם הגרעין עם איראן שתביא לאיראן פצצות אטום לאיים עלינו. כשההסכם הזה יבוא, הקבינט שלהם עם מירב מיכאלי וניצן הורוביץ ויאיר לפיד, לא יאשרו אף פעולה נועזת מעבר לקווי האוייב בתוך איראן".

ראש הממשלה קרא לחבריי ימינה להתנגד והוביף, "אנחנו, חבריי ואני בליכוד, נתנגד בתוקף להקמת ממשלת ההונאה והכניעה המסוכנת הזאת ואם חלילה היא תוקם אנחנו נפיל אותה מהר מאוד".



0 תגובות